2017. december 30., szombat

Digital to analog audio converter

Vettünk egy 4K-s LG tévét.
Tudtam, hogy nem lesz rajta semmi analóg hangkimenet.
Vettünk hát egy bluetoot fejhallgatót.
Nagyon szuper, a párom hallgatja a fejhallgatót, én meg csak nézem a képet.
Sajnos kicsit rossz a füle, ezért a tévét mindig így hallgatja.
A tévében persze nincs olyan kapcsoló, hogy egyszerre mehet a füles és a hangszóró.
Teljesen elkeseredtem. 
A megoldás: digitális optikai kábelről analóg jack dugó kimenet.
Hurrá!
10 dolcsiért vettem az aliexpresszen keresztűl.
Igaz, 10 napot vártunk, de megérkezett.
Tökéletesen működik!
Azt nem értem, miért spórolják ki az új tévékből ezt az egyszerű elektronikát?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gránit mosogató repedés Epoxi ragasztóval  ( folyékony fém ) javítása.